topbella

2014. február 11., kedd

Tandori csirke Stahl módra

Valamelyik nap a kezembe akadt az egyetlen Stahl könyvem, amiben csirkés receptek vannak, és mivel már untam, hogy mostanában csak sertéshúsos finomság készült hétvégenként, így átlapoztam és inspirálódtam. Mivel T. már párszor mondta, hogy szereti a currys csirkét a tandori csirke receptjénél le is akadtam és szinte változtatás nélkül elkészítettem. Nem okozott csalódást, nekünk nagyon ízlett.

A csirkecombokat kis olívaolajon elősütöttem 2-2 percig, mindkét oldalukat. Persze előtte sóztam, borsoztam. Kiszedtem a combikat egy hőálló sütőedénybe. Egy nagy pohár görög joghurtot elkevertem egy fej apróra vágott vöröshagymával, 2 gerezd zúzott fokhagymával, 2 ek. curry fűszerkeverékkel, egy pici köménnyel, fahéjjal (ezekből tényleg csak egy csipetnyi kell). Ezt a szószt ráöntöttem a combokra, jól bele is forgattam őket, alufóliával letakartam az edényt és kb. 3/4 óráig pároltam a sütőben. Amikor már puhára párolódtak, levettem az edényről a fóliát és még 20 percig pirítottam. Barnarizzsel tálaltam. :)

4 megjegyzés:

Lyna írta...

Na én ilyesmit csak magamnak, R. nem szereti sem a csirkét, sem a curryt. :D

Lazac írta...

jó lehet, nálunk a kókusztejben sült csirke dívik, tandori massalával megbolondítva:)

pipacs írta...

Lyna: T. szereti, meg is lepődtem rajta. :)

Lazac: hm, az sem lehet rossz! :)

Lyna írta...

Ma brokkolit csinálok, hasonlót, mint amilyet csináltál. Majd posztolom:)

Megjegyzés küldése